tiistaina

3. Lammen teko

Näin teet lammen tontille


UIMALAMPI
Lampi, jossa simisi voi uida

Tarvitset koodin bb.moveobjects on käyttöön.
Avaa koodi-ikkuna CTRL + SIFT + C
Kirjoita koodi ja paina enter.


 1. Rakenna uima-allas työkalulla lampesi muoto
 2. Saat kivemman muodon, kun käytät uima-altaan kulmatyökalua
 3. Kun muoto on mielestäsi hyvä, avaa pihan koristuksista kasvit ja kivet
 4. Aseta kiviä lampeso ympärille hyödyntäen aiempaa koodia.
Pidä ALT näppäin pohjassa samalla kun siirrät kiveä hiirellä.
 5. Saat suurennettua kiviä kun klikkaat Å näppäimestä
 6. Kun kivet on lisätty haluamiisi paikkoihin niin lisää seuraavana kasvit samalla tavalla
 7. Varmista, että kasvit ja kivet peittävät uima-altaan reunat
 8. Lisää pohjaan kiviä ja vaihda veden väri mieleiseksi uima-allas asetuksista
 9. Lisää pinnalle lumpeita ja muuta sopivaa kasvillisuutta
 10. Sitten lampi on valmis ja simisi pääsee uimaan.


KALALAMPI
Lampi, josta simisi voi kalastaa

Tarvitset koodin bb.showhiddenobjects käyttöön.
Avaa koodi-ikkuna CTRL + SIFT + C
Kirjoita koodi ja paina enter.
 1. Avaa koodi-ikkuna
ja ota bb.showhiddenobjects koodi käyttöön.

2. Kirjoita hakukenttään DEBUG ja etsi haluamasi lampi
TAI kirjoita hakukenttään Desert fishing hole

3. Aseta lampi haluamaasi paikkaan

4. ..ja näin kalastusta varten oleva lampi on valmis käytettäväksi.

PS. Lampia on muutama erilainen,
riippuen mitä lisäosia omistat.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti